Σάββατο 18 | 11 | 2017
MyLook.gr >> Διατροφή και ομορφιά >> Γρήγορη απώλεια βάρους: Τι πρέπει και τι δεν πρέπει
Γρήγορη απώλεια βάρους: Τι πρέπει και τι δεν πρέπει
23/4/2009


Το άρθρο προέρχεται από το YouDiet.gr, το μεγαλύτερο Ελληνικό ηλεκτρονικό σύμβουλο για τη διατροφή.grigori_apoleia_varous.jpg

  • Καταναλώνετε τουλάχιστον 1000-1200 θερμίδες ημερησίως
  • Καταναλώνετε συχνά, μικρά, ισορροπημένα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Αυξήστε το μεταβολισμό σας με ορισμένους τρόπους
  • Ασκηθείτε περισσότερο από όσο συνηθίζετε
  • Καταναλώνετε υγιεινά λιπαρά Ω3
  • Οργανώστε μια ημέρα που θα το ρίξετε έξω και θα καταναλώσετε κάτι που θα σας κάνει να ευχαριστηθείτε
  • Μην αποφεύγετε τις ασκήσεις ενδυνάμωσης
  • Μην ακολουθείτε προγράμματα μικρής περιεκτικότητας σε θερμίδες
  • Μην εγκαταλείψετε το πρόγραμμα διατροφής και άσκησης μόλις φτάσει η ημερομηνία-στόχος που θέλατε

Διαβάστε αναλυτικά από το youdiet.gr το άρθρο πατώντας εδώ.

 

Εκτύπωση Αποστολή Σελίδας